Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerini dinlemek, anlamak ve karşılayabilme; en uygun ve en ekonomik çözümler üretme memnuniyetinin devamlılığını sağlamak.

Çalışanların Katılımı

Çalışanlarımızın katılımı ile, dürüstlik ve güven içersinde kalite töntem sistemi dokümanlarında belirtilen kurallara uygun şekilde sorumlulk üstlenmek ve etkin katılımını sağlamak. Her alanda kalite anlayışını yerleştirmek ve yaygınlaştırmak.

Teknolojide Önderlik

Faaliyet sahalarımızda, yeni yöntemler ve sürekli iyileştirme konuma gelmek.

Sosyal Sorumluluk

Topluma ve çevreye saygılı, örnek bir kuruluş olmak; üretim ve istihdam yoluya ülke ekonomisine katkıda bulunmak.

  1. Sektörde her bakımda öncülüğü ve liderliği sürdürmek
  2. Teknolojik gelişimleri takip ederek, müşterilerimize gelişen teknoloji ile hizmet vermek
  3. Sürekli eğitim yolu ile çalışanlarımızın örnek bir kuruluşun mensubu olduklarının farklı edilmesini sağlaman ve müşterilerimize en iyi hizmeti vermek
  4. Her kademedi çalışanlarımızın hizmete ve tönteme katılımını sağlayarak mutlu olcaklarını bir çalışma ortamı sağlamak
  5. Hitmez kalitesindeki artışı potansiyel artışa dönüştürmek
  6. Müşteri memnuniyetini ve bağlılığını sağlamak için iş süreçlerimizi geliştirmek
  7. İşimizi ilk seferinde hatasız yapmak için çalışmak
  8. Türkiye'de öncü ve lider, Dünyada da tanınır bir marka olmakdır.